tisdag 17 november 2009

Tisdag

Nu har även tisdagen gått och det har väl gått sådär med mitt kisseri. Matte fick torka 3 pölar på fm men sen när farmor kom och skulle passa Sixten så skötte jag mig jättebra, satte mig och skällde vid altandörren när det var dags. Men nu ikväll hände nåt trist igen : ( jag råkade kissa i sängen igen. Jag och Alissa hade så roligt och busade runt och sen helt plötsligt kunde jag inte hålla mig längre. Matte sa nåt i stil med "detta var droppen" men sen hände inte så mycket mer. Jo, hon satte på tvättmaskinen precis som husse gjorde igår. Dom verkar tycka att den är rolig att använda. Jag har även varit ute med husse ikväll och tränat lite och när vi kom hem igen så fick jag lite fnatt : ) sprang och sprang runt och sprang ännu mer och hade jätteskoj. Sen norpade jag lite leksaker från Sixten, ja vadå han har ju massor som han kan välja mellan. Nu är det läggdax för hela familjen och imorgon looovar jag att skärpa mig

HellaBellaSlangbella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar