fredag 20 november 2009

Fredag

Hello alla!
Idag har jag skött mig perfekt har matte sagt, men sen har hon stenkoll på mig oxå, jag får följa med henne vart hon än går vilket bara är roligt. Igårkväll blev det för mycket med roliga ben och leksaker så nr2 hamnade på golvet och ingen märkte det förren idag på morgonen. Matte va lite sur på husse för hon bad ju faktiskt att han skulle titta till mig vilket han inte gjorde och matte låg i sängen så jag hade ju faktiskt ingen att "säga till" om att jag behövde ut. Så det så! Mig kan ingen bli arg på.
Idag har vi varit i skogen och jag hade så roligt att jag inte lyssnade på matte vilket jag fick ångra bittert då hon kopplade mig när jag väl kom.
Ang mattes mat som hon lämnat på tallriken igår måste jag klargöra lite för er, ibland när vi är i köket så sätter både matte och husse ner sina tallrikar så jag och Lissan får slicka dom och en fråga då..är det skillnad om den står på golvet eller bordet? Nej, tycker jag men det tycker visst husse som tog mig flera gånger på bar gärning på stolen...Jaja, lämnar dom det på bordet så måste jag ju pröva iaf...
Nu ska jag vila

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar