onsdag 18 november 2009

Onsdag kväll

Hello alla!
Onsdag fm gick bra med kisseriet men på em gick det sämre. Matte sa att nu blir det försäljning till högstbjudande. Eller det går lika bra till lägstbjudande sa hon, vad betyder det? Har blivit några pölar igen och bajs på Sixtens lekmatta IGEN. Matte va rätt ledsen så då kom husse på att jag och Alissa kunde följa med till hans nya jobb vilket vi tyckte va skoj. Dom håller på att flytta till större lokaler så där finns att spring runt. Hann inte till nån dörr när jag skulle göra både A och B : (
Hoppas jag får följa med dit fler gånger. När vi kom hem så låg matte utsträckt i en soffa och vips kom jag på att jag va kissig och satte mig mittframför henne vilket jag inte skulle gjort för så högt som hon sa NEJ har jag aldrig hört innan. Kom då på att det bara va ca 2 meter till altandörren och att jag nog skulle gått och ställt mig där...
Imorgon får vi alla klara oss utan matte för hon ska åka till nåt som heter Ullared, vad vet jag vad det är? Men bara jag får mat så klarar jag mig...
Imorgon tar vi nya tag...

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar