tisdag 17 november 2009

Måndagskväll...

Jaha, nu ska jag berätta vad som hände igårkväll. Matte tog Alissa och skulle gå en promenad med en kompis och en annan hund som heter Wilma. När matte kom hem så hade jag, husse, iggo och Sixten varit själva. Matte trodde det varit kaos men såhär gick det till: När husse skulle gå upp och lägga Sixten så släppte han ut mig men jag va ju inte nödig, grävde bara lite : ) Så han stängde in mig i matte och husses sovrum, han lade mig i sängen och stängde dörren. Gick upp och la Sixten i hans säng men just då kom jag på att jag va kissig och råkade kissa i sängen : (
När husse skulle bädda ner sig la han sig rakt på kisset och oj säger jag bara gissa om han blev arg. Fast då fattade ju inte jag varför.
Så alltså när matte kom hem så va tvättmaskinen på och hon undrade varför för hon tror inte att husse kan med den...
Då berättade husse vad som hänt (hans version)
Men vadå, man kan ju undra varför dom klagade, dom fick ju lägga sig i en renbäddad säng och det är ju inte helt fel : )
Nu måste jag ta tag i kisseret, eller jag menar matte och husse... och idag tisdag har inga olyckor hänt...än

HellaBellaSlangbella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar