onsdag 25 november 2009

Onsdag

Hej allihopa!
Nu ska jag berätta lite vad som hände igår och lite vad som hänt idag. Igår bet jag sönder mattes ammningsbh, Sixtens madrass som han har på skötbordet- det va en massa roligt vitt ludd i den : )
Sen märkte matte att jag va lite dålig i magen, så tyvärr har det hänt lite olyckor inne. Matte tror jag har ätit nåt skräp ute, själv vet jag inte då jag sätter i mig det mesta. Sen på kvällen när småhussarna lagt sig så åkte husse till sin åtel och matte och jag va själva, då började det köra rejält i min mage och matte fick slänga ut mig flera gånger. Inatt har det oxå kört och matte och jag har varit ute 4 gånger och husse och jag 3 gånger. Inte så roligt minsann. När vi klev upp på morgonen så kissade och bajsade jag ute, men då såg matte att lite kommit i sängen. Ojoj, det va ju inte meningen. Så matte fick bädda rent och sätta på tvättmaskinen IGEN.
När matte matade Sixten och husse stod i duschen idag på morgonen så kände jag hur magen körde och Sixtens lekmatta fick återigen en hög av bajs på sig : (
Matte blev ledsen och jag oxå, för det va ju verkligen inte meningen.
Sen gick vi ner till skogen för Alissa måste ju få bajsa och kissa av sig, och i skogen träffade vi lilla Elsa, en liten Jack Russelvalp som va 5 månader och vi hade dööskoj! Henne vill jag gärna träffa igen. Nu ska jag vila en stund.

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar