måndag 30 november 2009

Måndag

Idag måndag har det redan hänt massor, husse är på fågeljakt så matte får sköta oss alldeles själv. Tror hon tycker det är lite kaos ibland...
Men idag när matte och alla småhussarna skulle åka till dagis så fick jag helt plötsligt följa med : ) När vi lämnat Viggo på dagis så tog hon Sixten i vagnen och gick iväg en stund på stan och en stund senare kom hon och hämtade mig så jag fick gå på stan en stund. Gissa om det luktade konstigt och va en massa konstiga saker där, saker jag aldrig sett innan. Matte sa rullator, tvillingvagn och käpp. Jag har ingen aning vad detta är för nåt. Sen åkte vi hemåt. Matte sa att jag skötte mig bra, jag va ju lite osäker så det va tur att jag hade matte och sixten med mig.Då är jag trygg. När vi kom hem så gick vi ner till skogen så Alissa och jag fick springa lite. Det är så roligt att springa med henne, fast matte tycker att vi blir så smutsiga. Blev avduschade idag oxå...

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar