lördag 28 november 2009

Skogen

Hello alla
Måste bara berätta vad vi hittade i skogen idag...en älgklöv. WOW säger jag bara vad roligt. Alissa blev som galen och rev och slet i den och jag försökte först men den hängde lixom mellan två träd och jag nådde inte den riktigt. Men sen så slet Alissa ner den och då nådde jag ju den, va inte alls rädd för den eller så utan jag slet och tuggade minst lika mycket som Alissa. Matte undrade vem som hänger en stoor älgklöv mitt i skogen men vadå, det gör väl inget det får gärna hänga klövar i skogen för min del. Matte fick ta Alissa i halsbandet och leda därifrån för hon va som helt galen i den. Husses lediga dag igår blev inte så ledig : ( han fick jobba. Så matte, jag, Sixten och Viggo åkte upp till Fam Hedlund. Där finns Weimaranen Indy och kissen Lumbus. Båda är jätteroliga. Jag är lite smyg på katten som mest vistades uppe medans Indy är så stor och rolig, fast han steg mig på tassen igår och 40 kg vovve på tassen är inte så roligt.Men det glömdes fort då Indys matte Petra sa att vi skulle ta lite kort på mig och att jag skulle få stå på bordet WOW, hemma är bordet helt förbjudet men inte hos Indy verkar det som : )
Matte sa att hon skulle skicka korten till min mammas matte, för dom blev visst fina : ) Kan dom bli annat med mig på?

Hejsvejs HellaBellaSlangbella

OBS! Inga olyckor inne på flera dagar nu : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar