lördag 14 november 2009

Lördag!

Hej allesamman!
Idag har det inte hänt nåt roligt än, matte pratar om nåt spår jag ska gå men än har inget hänt. Gissa vad husse hade med sig från nån jakt igår? Ankor som jag fick lukta på, när han skulle lägga dom i frysen så ville jag inte släppa taget om den och rev bort en stor tuss med fjädrar från den. Den va såå spännande att jag helt glömde bort att jag va hungrig ; )
Lillhusse sitter mest på sin lekmatta och plockar. Matte säger att vi har två klåpare i denna familjen och att jag skulle vara en av dem... men Sixtens leksaker är ju bara så roliga. Mycket roligare än mina, för dom piper och skramlar.
Min andra lillhusse Viggo har börjat leka en lek med mig som matte och han kallar "musen under täcket" då prasslar han under täcket och jag flyger fram för att ta denna "mus" det tycker vi båda är jätteroligt. En gång råkade jag bita till honom och då va det genast inte lika roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar