söndag 18 april 2010

Utställning i Moheda

Hello alla! Idag så åkte bara jag, matte och husse till Moheda=en liten by ca 3 mil från vår stad. Där var det en lite inoff utställning som vi skulle "titta på". Vi kom fram och gick in, där fick vi visa att jag har fått mina sprutor för en dam. Jag har aldrig sett så mycket hundar på en och samma plats i hela mitt liv. Matte ville hitta en plats direkt och hälla upp sig en kopp kaffe. Så vi satte oss vid en ring där det va lite välkända raser. Vi tittade på irl. setter, gordon setter, eng. setter, en staybyhound och en Breton. Jag hörde matte och husse prata om att ingen av alla dom är så fin som jag : )
Vi gick och tittade lite och satte oss så husse fick äta 2 korvar. Satte oss vid en annan ring och drack ännu mera kaffe. Jag fick smaka lite bulle : ) När matte tröttnat så åkte vi till mormor och morfar där mina småhussar fanns och åt lunch. Nu är jag ganska trött och vilar i sängen. Idag blir det nog inte så mycket mer knop för min del. Igår fick jag och Lissan gå en promenad med Ingvor och Eva, det va roligt. Vi gillar när dom kommer och hämtar oss : )

En trött Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar