måndag 26 april 2010

Helgen som var

Helgen som varit har varit superbra! I lördags efter att matte tagit oss på promenad åkte hon. När husse kom från jobbet åkte vi ut till stugan där vi sprang jättemycket. Badade tassarna och hade roligt. På kvällen fick vi vara själva för husse åkte ut och vakade på gris och Sixten va hos Ingvor och Lennart. På söndagen åkte vi ut redan på förmiddagen till stugan där vi badade och hade skoj. Lite senare kom matte dit och då ville jag visa att jag kunde hämta pinne från vattnet och tom simmade lite. Det va roligt. Vi åkte hem på eftermiddagen och då va vi jättetrötta, stackars Alissa har ett sår i trampdynan och haltar lite. Resten av söndagen låg vi mest i sängen, på kvällen råkade jag kissa inne : (
Matte blev jättepaff när hon hittade en stor pöl vid matskålarna. Ojoj
Loovar att jag ska skärpa mig med kisseriet nu.

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar