lördag 24 april 2010

Hello alla

Idag är det lördag och min matte ska åka iväg : ( Hon ska på nåt som heter spa. Vad kan det vara mot att få träffa oss? Tror jag kommer sakna henne lite. Igår fick jag träna lite mer med dummyn, vilket va roligt. Matte tycker att jag är duktig. När husse har slutat jobba idag skulle vi åka ut till Ingvor och Lennarts stuga där husses båt står. Där är superskoj för det ligger precis vid sjön och sen har jag en stor tomt att springa på. Hoppas att Ingvor och Lennart oxå är där. Har saknat dom för stackars Lennart är sjuk igen och vi har minsann inte fått några köttbullar på länge nu! Nu ska visst matte packa. Hon ska alltid hinna så mycket tror hon, hon ska på den där kärringgympan innan dom ska åka, så hon kan unna sig lite gott när hon är iväg. Jag såg minsann att dom hade den obligatoriska nötskålen full igårkväll. Jag fick inte smaka heller!!!

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar