fredag 9 april 2010

Jobbarhelg : (

Helgen som kommer är mattes jobbarhelg,vilket hon inte ser fram emot. Hon vill ju vara hemmaoch umgås med oss andra i familjen förstås! Men, men det är bara att ta tjuren vid hornen säger hon. Matte har oxå börjat läsa en bok, hon läser en del men jag har aldrig sett henne med en sånhär bok...den heter Jakthundens dressyr. Hjälp! Tänk om hon tror att jag ska göra allt som står i den boken. Matte och husse har övat mycket med inkallning och att jag sätter mig på signal. Det fungerar bra, fast jag hade lite bus för mig förra veckan. Jag sätter mig på ganska långt avstånd nu. Matte har ordnat barnvakt när vi ska på utställning. Alissa ska också få stanna hemma. WOW tänk en heldag med bara mig, matte och husse : ) Det är nåt det ni!
Det har hänt lite olyckor inne och då på Sixtens lekmatta : ( och sen har jag tuggat på lite skor och annat gott. Matte och husse har lagt upp alla skorna på en hylla men jag har ju kommit på att man kan hoppa upp med framtassarna och hämta : ) Viggos skor blev bytet häromdagen. Nu säger matte att jag får skärpa mig med skobitandet. Kanske skulle göra det ändå.

Kram Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar