torsdag 18 mars 2010

Torsdagkväll

Idag är det torsdag och matte kom på att vi inte bloggat på flera dagar : (
Matte har jobbat och husse har jobbat och då säger hon att det inte finns tid att sitta vid datorn. Alissa och jag har fått jättegoda märgben och denna gången skötte jag mig bättre, så det kan vara möjligt att vi får det fler gånger vilket jag hoppas. Både igår och idag kom favvoLennart och tog oss på promenad vilket vi gillar. Vi sprang på isen och hade jätteskoj. Alissa fick höra sen att hon inte riktigt lyssnade på Lennart men att JAG faktiskt är lydig och duktig. Matte säger att Alissa har knäck i öronen och att det är åldern som gör att hon gör lite som hon vill. Vad vet jag? Jag gillar att få beröm så jag gör som matte och husse och Lennart säger. Vi fick även köttbullar av Lennart, konstigt då Alissa inte är lika duktig som jag. Alltså lönar det sig att inte lyda!?
Nu säger matte att det är läggdax, hon verkar vara trött för vi råkade skälla ut tidningsbudet inatt så matte vaknade oops!

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar