torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Jaha, vad ska jag börja. Igår så va både matte och husse lediga så vi tog Sixten i vagnen och gick neråt stallet och skogen. Matte tycker att det är så fint vid stallet med alla hästar men vågar gå fram, det gör hon inte : )
Vi tittar på håll. Från stallet kom en stor svart hund och började följa efter oss och det tyckte inte matte om utan hon sa åt hunden att gå hem och det gjorde den. Husse skämdes för att han sa att matte såg rolig ut när hon skrämde iväg hunden. Då sa matte att det bryr jag mig inte om. Matte pratade om dåligt samvete, jag tror inte att jag har det för det säger matte, för om jag hade haft det så hade jag inte bitit sönder så mycket saker.
Matte har köpt märgben till oss men glömde dom på jobbet SUCK jag som längtar såå efter dessa ben som Lissan pratat så mycket om. Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge... alltid jag iaf
Nu ska matte och husse börja köra lite mer med dummyn med mig sa dom. Inte så stora krav men jag vill ju gärna ta dummien och gå till korgen och lägga mig och tugga på den men det får man visst inte göra. Husse skulle ordna några små pippi som jag skulle få träna på också. Det låter skoj. Imorgon ska jag få träffa Indy igen : ) Han ska ev bli pappa till våren. Han hade en donna från Danmark hemma några dagar, vi fick dock aldrig träffa henne. Men Indy träffar jag mer än gärna.
Nu ska visst Sixten vakna så nu blir det fullt ös igen, vilket jag gillar

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar