måndag 29 mars 2010

Hej igen

alla glada! Jag måste berätta att de tyvärr hänt lite olyckor inne dom senaste dagarna : (
Min matte och husse är inte så glada på mig. Jag hörde hur matte ringde husse och sa att nu lägger hon ut den där annonsen på blocket som dom pratat om, det ska visst stå " Hund skänkes mot annonskostnad" Kanske tur jag inte vet vad det betyder.
I lördags va vi och busade hos Ingvor och Lennart : ) Vi fick inga köttbullar men däremot fick vi leta kex på tomten. 2 ggr tom!!!
Jag gillar verkligen Ingvor och Lennart, det har ni säkert förstått, så mycket att jag råkar hoppa på dom av ren glädje.Jag har lite svårt att tygla mig.
Nu har matte och vi gått förbi jättemycket hästbajs utan att jag har slafsat i mig så lite nöjd är nog matte på mig trots allt.
I helgen blev det inte att vi träffade dom andra valparna för husse jobbade. Hoppas kunna göra detta nästa helg. Matte pratar om den helgen vi ska på valpträff...hon planerar minsann långt i förväg, hon säger att vi minsann inte ska vara sämst. Vi ska ligga i hårdträning, men känner jag matte så är det mycket snack och liten verkstad. För så har det varit hitintills.
På tal om planering i förväg...matte har stora planer för mig säger hon men hur ska man veta att det blir som man vill då? Planering säger matte. Jag fattar noll som vanligt.

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar