måndag 8 mars 2010

Kalashelg : )

I helgen har det varit kalas här för min lillhusse fyllde hela 5 år. Han är så stolt att han är äldst av oss. Jag och Alissa har fått god lasange, kycklinggott och tom tårta! Pojkarnas mormor gav oss lite i tron om att matte inte skulle se det, men det gjorde hon visst. Jag har knappt bitit sönder något i helgen : ) Bara lite smågrejor. Men det verkar vara just smågrejor som matte blir mest ledsen över. Mina Ingvor och Lennart har jag knappt sett till : ( Stackars Lennart ligger sjuk. men Ingvor och hennes kompis Eva tog oss på promenix i lördags. Härliga människor. Dom tycker att jag drar i kopplet och då har matte sagt till att dom ska/får säga till mig men det gör dom inte. Dom släpper mig lös så jag springer av mig det värsta och sen brukar jag vara duktig i kopplet. Alla sätt är bra utom dom dåliga!
Nu ska visst min matte skriva ett mail till min pappas matte, undra vad hon ska skriva? Att jag inte sköter mig? Hemska tanke. Glömde säga att Alissa fyllde 10 år i fredags, jisses vad gammal!

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar