tisdag 19 oktober 2010

telefonen...

Tjohoo...matte har fått sin nya telefon men verkar inte riktigt förstå hur den fungerar. Hon har tagit en massa kort på mig och småhussarna men inget av det har ju hamnat här... vadå oteknisk. Hon säger att telefonen är svår för henne...hon funderar på att byta med husse som har en helt vanlig. Inget tangentbord, ingen touchskärm och inget krångel.
Nog om matte nu. Det blev ingen fältträning i söndags : ( Matte och jag va lite ledsna tills husse sa att vi kör ut och apporterar lite i Osaby (där husse är med i jaktlaget) så vi packade in oss i bilen och körde iväg. Viggo vägrade kissa innan vi åkte och därför hände en liten olycka i skogen : (
Men han va lika glad för det. Ni kan ju gissa om jag sprang. Jag fick apportera lite fåglar oxå som husse skjutit : ) Matte va nöjd och kallade mig "världens bästa hund"
Det ni!
Matte börjar nojja sig för helgen och börjar bli nervös, mest för att jag inte ska apportera om det skulle gå så långt.
Nu ska matte baka vidare och sen till sitt jobb.

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar