lördag 9 oktober 2010

Paddan

Igår åt jag min andra padda : ) Matte lyckades inte titta när jag tuggade utan bara när jag for in med en massa vitt lödder i munnen. Sådär gott va det.
Idag ska matte och vi åka till en skogsrunda som dom kallar "ringen". Där får vi springa lösa hela promenaden YIHOO Petra, Indy och lille Lucas ska oxå med. Med matte och vi menar jag ju såklart Sixten med. Alltså kommer båda mattarna har full koll på barnvagnarna istället för hundarna. WIHOO! Det betyder spring och bus för oss.
Eller inte. För nu hörde jag matte säga att vi ska träna stoppsignal och lite annat. OK då. Matte sa att hon skulle ta med sig fika ut till dom + småhussarna...men vi då? Ibland känns livet bara för orättvist.
Mattes telefon har nog försvunnit : ( Varken affärn vi köpte den i vet eller Sony Ericsson vet. Undra vad som händer då? Det kanske aldrig blir några fler kort på bloggen.
Idag är husse på fisketävling, vi hoppas att han vinner för då kommer han hem med lite pengar i plånkan. Alltid bra när man behöver handla märgben eller så ; )
Nu ska här bryggas kaffe och plockas fram bullar innan Sigge vaknar

Kram Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar