lördag 16 oktober 2010

Arg matte...

Min matte är ofta och mycket arg... idag på morgonpromenaden var hon speciellt arg. Viggo tjurade ihop, Sixten tjurade ihop och som tur va så va Ingvor och Lennart med så hon kunde få hjälp med alla. Jag är ganska frustrerad för tillfället, har inte fått vara lös på 2!!! dagar. Jag måste få springa! Sen kände jag lukten av grannarnas kanin och jag kan säga att jag va sugen på den...
Jag drog och Alissa drog och mattes tålamod höll inte kan vi ju säga.
Nog pratat om det nu tycker matte.
Hennes nya telefon kommer på måndag och det ska vi fira med ett inlägg med kort : ) på mig förstås!
Imorgon ska vi förhoppningsvis ut på fält igen, om det inte skulle vara jakt ute i Uråsa. Småhussarna ska vara hos deras mormor isf. Husse ska på någon jakt som vi inte får vara med på.
Idag ska vi på kalas ute i Rottne, det tycker matte ska bli roligt. Vi hundar följer bara med lixom, har inte så mycket att säga till om.

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar