onsdag 22 september 2010

Hello alla

Jaha, matte har fortfarande inte fått tillbaka sin telefon så hon kan sätta in bilder på bloggen : ( Ni måste sakna att se mig, jag som är så söt : )
Denna veckan jobbar både matte och husse mycket så träning vet jag inte om det blir så mycket av, men på måndag ska vi åka till Falkenberg och träna fält igen : )
Det ser matte och husse fram emot.
Matte måste hinna anmäla mig till Växjö utställningen oxå, för på måndag går tiden ut. Hon är lite kluven för hon hade velat ställa mig själv där, men hon jobbar hela helgen och kan inte komma ifrån. Vi får se helt enkelt... Vet någon om någon annan ska ställa i Växjö?
Och anmäla till debutantprovet...det är mycket nu säger hon.
Nu är det läggdax, ikväll gick hela familjen på promenad, det va trevligt. Lille Sigge vill gärna hålla i våra koppel och det är väl sådär tycker matte, han suttar på dom...usch säger matte vad äckligt.

Kram Hellz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar