måndag 10 maj 2010

Underbara helg!

Helgen som varit har helt enkelt bara varit bäst! I lördags började vi dagen med promenad med matte, Sixten och vår favvo Lennart. Efter det tränade matte "stååå" och lite dummyträning inomhus med mig. Haha den där Alissa hon ligger bara och drar sig i sängen och missar allt detta roliga. Men det är ju bara bättre för mig. Senare på em gick vi en till promenad med Lennart fast denna gången med husse istället för matte. På kvällen blev det gos med min husse i soffan. På söndagen blev det simmning efter dummy och en promenad och efter det åkte vi till skogen och la varsitt spår åt oss. Jag satt och gapade i bilen och matte sa att om jag inte slutar med det så kan jag inte få följa med ut till skogen fler gånger. Spåren ska vi prata lite om för det gick inte så bra igår : ( jag for över halva skogen sa matte och gick knappt alls i spåret. Spårslutet brydde jag mig inte alls om. Alissa däremot gick klockrent. Hmm, ja vadå hon har ju gått såna spår i snart 10 år juh!
Matte sa att det blir mer spår nästa helg.
Efter igår va vi ganska trötta så det blev inte många fler knop gjorda. Härliga trötthet!!!

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar