söndag 19 december 2010

Sjukstugan är över!

Så, nu är vår sjukstuga över och det är såå himla skönt. Nu kanske matte och husse hinner med mig oxå! Det enda "roliga" vi fått göra är att leta godis inomhus. Nu kan jag alla ställena där matte lägger dom.
Snart är det jul och av erfarenhet så vet jag att vi hundar oxå få paket och jag vet redan vad vi ska få. YIHOO! Matte handlade torkad lever som vi redan fått smaka. Och gissa om det va mums. Tror hon hade lite dåligt samvete när alla va sjuka, och då fick vi det mumsiga för att ha nåt att göra. Nästan så att man vill att dom ska bli sjuka igen ; )
Snart ska vi flytta. Vi ska få ett hus med större tomt, dock inte jättestor men en tomt ändå. Så vi kanske får mer lever ändå, då jag antar att matte och hisse kommer ha massor att göra de närmsta veckorna.
Nu gosa ner mig jämte matte och Alissa. Husse vakar på gris ikväll.

Kram Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar