torsdag 30 december 2010

Contramarkens VärdePris 2010

Har visst jag och min matte fått. OK matte då. Vi har fått det för att vi har varit så duktiga under året som gått antar jag. Då skulle Carina veta vad jag gjorde ikväll under vår kvällspromenad med matte, Ingvor och Lennart. Hmm likabra att jag erkänner då. Jag smet. Matte ropade och ropade men jag hörde inte. Efter ca 5 min så sprang jag tillbaka till platsen där jag smet och där va matte och gänget. Gissa om jag blev glad av att se dom. Tror att matte va gladast av oss. Hon skulle inte klara sig utan mig : )
Men dethär priset iaf, matte blev jätteglad. Hon fick ett fint brev, trämugg och en inramning av Carina och Bengt. TACK Carina! Min matte är lite rolig vetni för hon pratar och planerar redan NU för nästa års jaktprov. Hon säger att vi ska träna massor apport och lydnad. Bara jag får jaga fågel så blir jag nöjd!
Matte önskar oxå (läs nu carina å Annika ; ) att vi kunde åka på lite träningar ihop igen till hösten. Ett mentaltest hade oxå varit roligt : )
Nu ska visst två småkillar i säng.

Kram HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar