lördag 26 december 2009

Skotträning

Igår så sa husse och matte att det va dags för lite skotträning så vips satt vi i bilen ut till skjutbanan. Matte lämnade av husse där för att sen åka iväg en bit med mig. Där tog hon fram ett nytt gott godis som heter Frolic som jag bara ÄLSKAR och sen busade vi i snön. Min matte kan vara redigt rolig ibland. Sen gick det av några skott på håll men jag brydde mig inte. Så vi åkte närmare skjutbanan och busade och husse sköt men duktig som jag är brydde jag mig inte. Till slut åkte vi till skjutbanan där husse va och där tog matte fram nåt skoj en klöv Yihoo den älskar jag och när husse sköt busade vi med klöven och jag tänkte inte nåt på skotten. Matte och husse va impade av mig och jag fick jättemycket beröm. Jag kan vara såå duktig faktiskt.

På julafton så va jag och Alissa själva i två omgångar och inga olyckor inne, tror jag har fattat nu att man faktiskt kissar och bajsar UTE! Bra va?

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar