onsdag 9 december 2009

Onsdag

Idag när vi var i skogen så kom en annan hund med sin matte och husse mot oss. Matte kallade in oss men både jag och Alissa ville hälsa på hunden istället för att komma till matte. Matte skrek ännu högre men den andra hunden var såå himla rolig. Sen rätt som det var så hade matte tagit både mig och Alissa i nackskinnet och lät väldigt arg. Hon fick be om ursäkt och sen pratade matte lite med den andra hundens matte och husse. Sen gick vi vidare. Jag och Alissa råka veta att det ligger spagetti(???) i skogen och dit sprang vi igen. Men vips så va matte där och tog oss i nackskinnet igen och kopplade oss. Tyckte hon mumlade nåt om att detta va sista gången vi var i skogen. Men det hoppas jag inte. Hemskt vad arg min matte kan vara!
Sen fick vi snällt gå hemåt.
Igår så hade husse lagt ett viltspår igen, gick inte så bra dock för i skogen fanns en liten flicka och hennes pappa och dom va mycket intressantare än spåret. Men jag tror att snart lägger han ett spår till och då ska jag visa att jag är duktig.

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar