söndag 13 december 2009

Fredag

Ojoj i fredags så hade vi superskoj. Träffade Petra, Isac, Lucas, Columbus, Andreas och Ella. Massor av folk och roliga Indy och katten Lumbus som jag tycker är väldigt spännande. Matte och alla dom andra skulle baka pepparkakor, så vi hundar fick sköta oss själva vilket gick jättebra. Inga olyckor här inte! När pepparkaksbaket va avklarat gick vi bort till skogen och släppte oss hundar, gissa om jag sprang. Matte verkade lite orolig just för att jag sprang som en blådåre.Sen kom husse och hämtade oss på kvällen. Igår lördags så fick jag och Alissa sitta i bilen ett tag för husse jobbade och matte skulle på nåt som heter Leos lekland med småhussarna. Lekland? Fattar hon inte att jag skulle vilja gå dit oxå? Det får nog bli en annan gång...
Idag söndag vet jag inte vad som kommer hända, men nåt roligt hoppas jag ju förstås på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar