onsdag 9 februari 2011

Ledsen matte : (

Min matte är lite deppig...vår Alissa har varit hos djurdoktorn och tagit en massa prover. Nåt är tokigt med henne. Hon har kissat inne till och från ett bra tag nu och efter helgen och måånga kissningar inne så ringde matte djurdoktorn. Nu väntar vi på provsvar...
En annan sak som gör matte ledsen är att jag tar mat från bordet : ( Usch och fyy på mig. Senast igår tog jag falukorv (mums) från Viggos tallrik. Matte hörde allt och kom som ett skott till köket och gav mig bannor. Falukorvsbiten va då långt ner i halsen på mig. Hon grävde förgäves i munnen på mig. För min matte tror att om man lixom inte "vinner" på att sno mat så slutar man med det. Jag har snott tre gånger nu på kort tid och vunnit (YES) på det. Lite bannor rör mig inte.
Idag har vi tränat lite på pipan och matte tycker att jag är duktig : ) Kul att man gör nåt rätt iaf

Kram Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar