lördag 26 februari 2011

Inte nu heller...

visade Alissas prover någonting : ( Så Alissas doktor Rolf skulle grunna på hur vi skulle gå vidare. Matte står helt svarslös. Inga olyckor har iofs hänt hemma på flera veckor nu men det kan ju bero på att Alissa blir rastad ganska ofta.
Nu till nåt annat tråkigt... matte och husse har bestämt att vi inte ska sova hos dom på natten längre : ( Matte säger att hon sover så himla dåligt och mest pga av mig då jag far rätt mycket i sängen. Alissa lägger sig och ligger sen kvar där resten av natten. Men så i vårt "gästrum" satte matte å husse in en säng till gäster och Vips så hade vi hundar tagit över den. Låg och bra är den för Alissa plus att det alltid ligger kläder i den som är så mysigt att bädda in sig i. Så nu två nätter har matte stängt dörren in till dom och hon säger att hon faktiskt sovit bättre : ) När matte är glad är alla andra i familjen glada. Så är det nog hos er oxå!
Men visst hade vi hellre legat hos matte å husse men men...
Idag pös husse tidigt på morgonen, dom skulle ha jaktprov ute på Osaby och han skulle hjälpa till, med vad vet jag inte. Grythundsklubben ska gå jaktprov där idag och imorgon.
Nu har matte tagit semester en viss helg i Juni och då ska vi visst åka bil långt och träffa en massa andra münstrar och folk. Matte ser fram emot detta och pratar redan hur skoj det ska bli. Nämner vin tycker jag minsann... Matte saknar Carina oxå : ) Matte tycker att hon är så himla bra och goo. Nu är det längesen vi träffades!!!
Och tänk att JAG ska få dela rum med SnyggHatjo YIHOO haha där kan ni andra minsann vara avis på lilla mig.
Pga hundhelg lutar det åt att hårdrockshelgen blir inställd : ( Matte säger att man inte kan åka på allt. Men vad är fylla och att lyssna på bra hårdrocksband mot en hel helg med bara münstrar? Mest för att det är jobbigt att vara utan barnen säger hon. Alltså är hon mer hundmänniska än hårdrockare ; )
Nu ska matte gå och väcka Sigge, idag va han visst en redig sjusovare

SnyggHella??

1 kommentar:

  1. Hej systeryster! Vad skoj att vi skall träffas i juni! Matte säger också att det skall bli så skoj att träffa din matte igen. Det var ju ett tag sedan. Och min matte bara jobbar och jobbar, förfärligt så mycket post det finns som skall levereras.Hälsa din matte, husse och småhussar från mig fina Hazel :-)

    SvaraRadera