lördag 17 juli 2010

Konstiga bilder?

Matte tycker att det blir konstiga bilder på min blogg. Dålig telefon eller sol kanske? Jaja, det blir som det blir.
Har haft 4 härliga dagar på Öland med mycket folk, mattes bror som bor i Kina är hemma med sina barn och fru. Han tyckte att jag växt sen i julas : )
Och jag har jagat massor på Öland...flugor. Där kryllade av dom. Jag har att göra hela tiden men matte tycker dom är äckliga. En dag när jag och Lissan fick vara själva i nästan 4 timmar så hämnades jag genon att kissa på mormors matta, hon blev konfunderad och tyckte minsann att är man så stor som jag är så ska man klara 4 timmar utan kiss inne. Vad vet jag. Uppenbarligen inte.
Nu ska matte upp och väcka småhussarna och sen är det fullt ös igen...
Vi ska ut till mattes bror idag och grilla, bada och leka. Han bor precis vid en sjö och ni som känner mig vet ju att jag gärna tar ett dopp : )

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar