måndag 1 februari 2010

Utställning?

Jaha, här har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja. Det allra bästa är att jag nu vet varför Alissa alltid är så nöjd efter att ha varit ute med Ingvor och Lennart, säger bara KÖTTBULLAR! Och jag har oxå fått ta del av denna delikatess : ) Lennart tycker nog att jag är lite jobbig när dom kommer och hämtar oss jag hoppar av ren glädje på honom och det enda jag tänker på är den där köttbullen. MUMS!
Husse har lärt mig att jag ska sitta när han blåser på andra sidan av pipan och jag gör det varje gång, han säger att jag nästan redan sitter när han har tänkt blåsa, då är man snabb ju : )
Matte låg sjuk några dar vilket va tråkigt för hon orkade ingenting men sen när husse kom hem så va jag så uttråkad att jag inte kunde vara stilla. Det är inte ofta jag kan vara stilla när jag tänker efter. Det skulle vara när jag sover då...
Denna söndagen va det ingen valpskola för tjejen som håller i den skulle till en annan stad och köpa bröllopsklänning. Kunde hon inte ställt in det för vår skull? Matte sa oxå nåt om bröllopsklänning men då försvann husse, varför vet jag inte. Verkar vara känsligt ämne det där.
Matte va inte så nöjd med mig när jag tuggat sönder båda av hennes gympaskor : ( men vadå lämnar man oss hemma i 2 timmar för att gå på stan så vad kan man förvänta sig och mycket riktigt hon hade inte handlat nåt till mig heller. Men den där Sixten som är min kompis vid matbordet han får minsann grejor...orättvist. Matte köpte nya gympaskor i lördags och även då fick vi va själva. Då tuggade jag på Viggos och husses skor ist : )
Matte pratar om att hon vill ställa ut mig, undra vad det är det finns ju bara en som mig? Söt, charmig, glad, påhittig och livlig. Kan bara sluta på ett sätt - att jag vinner rubbet! Matte letar efter nån liten till att börja med, kanske lika bra det.
Nu har jag inte så mycket mer att förtälja...

Kram HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar