lördag 20 februari 2010

Ännu mera sjukhelg : (

Min goaste lillhusse Viggo är nu sjuk : ( Han som alltid brukar busa och stoja, men nu sitter eller ligger han mest och matte och husse springer för fullt å hans vägnar. Dricka, glass och annat gott får han. Man kanske skulle pröva på att bli sjuk. Fast den där äckliga medicinen han får i rumpan skulle man ju kunna vara utan. Hoppas verkligen att han blir frisk snart.
Jag har nu kommit på att det har kommit så mycket snö att jag kan kliva över stängslet husse satte upp innan jag kom. Både matte och husse har fått jaga mig. Dom har inte varit nöjda kan jag säga. Imorgon är det hundskola igen men det har kommit så mycket snö att vi nog inte kan vara på bollplanen som vi brukar, vi får helt enkelt se imorgon hur det bli. Nu ska jag busa lite med min andra lillhusse Sixten innan han ska gå och lägga sig.

HellaBella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar