måndag 11 april 2011

Lite nya bilder

Matte kan inte lägga in fler bilder samtidigt så det blir ett inlägg per bild. Igår på bonnsafarin va det massor med söta lamm. Det är nog bara därför matte följer med. Hon börjar prata nåt löjligt bebisspråk med dom. Precis som om dom fattar.
Knasmatte.
Jag och Alissa fick apportera lite nere vid sjön. Duktiga oss!
Idag ska jag till Rolf för HD röntgen. Har inte fått äta på hela dagen : ( gissa om jag är hungrig.
Hade tid i fredags egentligen men medans matte fick ta hand om en härlig bajjeblöja så passade jag på att glufsa i mig Lissans överblivna mat. Matte ringde då Rolf som ska att vi tar idag ist. Tur att matte har så många lediga dagar : )
Nu är äntligen Sixten frisk från detta bajs/spyeri. I tre hela dagar (och nätter) har han inte fått behålla nånting. Inte ens piggelin : (
Men nu är han pigg och ska med till vetrinären, håll tummarna för oss för Sigge lär härja omkring om jag känner honom rätt : )

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar