måndag 25 april 2011

Härliga sol : )

Verkar som sommaren kommit, jag har badat ute i Tunatorp flera gånger. Undra varför ingen mer än jag går i bara? Det är ju jätteskönt. Alissa är pigg : ) Så matte och husse är glada. Den enda träning som blivit av är apportering. Den SKA sitta säger matte. Jag är dock fortfarande ganska tramsig av mig...
När det är fint väder vill matte ha altandörren öppen så man kan gå ut å in som man vill. Men jag och Alissa vi skäller ut alla som går förbi och matte blev så trött på oss när vi sprang ut på gatan och skällde ut vår stackars granne för tredje gången samma dag att nu står ett kompostgaller för dörren. Så där får vi glatt sitta. Matte säger att hon måste grunna lite hur man gör med skälleriet. Tips någon?
Ikväll kommer husse hem : ) Han å Dala är och fiskar lax och vi här hemma saknar honom <3 Mest matte tror jag hihi
Nu ska lillhussen upp så bye bye
ha det gott i solen

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar