lördag 8 januari 2011

Nytt hus...

Jaha, då va matte och husse på banken och fixade en massa inför husköpet : ) Så igår fick vi äntligen följ med bort och titta. Dom som bodde där innan har inte bott där sen typ 20 dec så ni kan ju gissa att det va lite snö att ta hand om. Matte och husse arbetade sig svettiga men tog sig lite pauser när nya grannar kom och hälsade. Matte frågade om det fanns fler hundar på gatan och visst en gammal hund (ras okänd) fanns visst!Alltså inget skoj för mig. Vi fick inte gå in i nya huset för husses pappa Lennart tål ju oss inte och dom tänkte visst vänta med att släppa in oss så Lennart kan få komma in. Och självklart ställer vi upp på det!
Grannarna sa att det fanns katter på gatan he he kanske inte så länge till...
Och grannarna mittemot har en kanin som heter Jackie ..eller hette hehe matte sa att hon inte litar på mig med kaniner, men då sa dom att Jackie satt i en fin skyddad bur som jag inte skulle komma åt. Dom vet inte vad jag kan än...
Idag lördag jobbar husse för hans chef åker till Mexico och det tycker matte är fuskigt, hon hade oxå velat åka till nåt varmt gott ställe och päsa. Men icke, det finns visst massvis att göra nu innan flytten.
Matte och husse har visst lejt bort oss hundar och barn en hel helg när stora flyttlasset ska gå!
Ha det bra nu alla och hejja Hatjo som det har gått så bra för. Det är min bror det "SnyggHatjo"
Och hejja Henna som hade A på sina höfter KANON!

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar