tisdag 10 augusti 2010

GRATTIS PÅ MIG!

YIHOO idag blir jag 1 helt år! Och alla syskonen oxå förstås.Grattis till oss!! Vi är på Öland och vi har sprungit på både rapphöns och fasan. Jag har inte lyssnat på pipan så husse är lite sur på mig. Igår kom han på mig att springa över till ängen jämte stugan och jaga lite själv. Han blev inte glad kan jag säga. Ops!
Alissa är ganska slö måste jag säga, hon är skendräktig och bäddar mest för hennes valpar hon tror sig ha. Toktant!
Matte och husse är lediga nästan tre veckor till så nåt skoj ska vi väl hitta på. Nästa vecka ska vi hälsa på mamma och Hazel igen, det ska bli skoj.
Husse sa att det blir ingen äng idag för jag är lite halt : (
Vänster bak och ingen vet vad som hänt. Idag blir det lugna gatan alltså, men det är ok för det är varmt ute idag. Snart ska lillhussarna och matte och husse åka och bada så vi dogs får klara oss själva en stund.

Kram alla 1åringar idag!

HellsBells

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar