söndag 6 juni 2010

Äntligen hemma!

Nu har vi kommit hem från Öland, det är som matte säger Borta bra men hemma bäst! På Öland har vi grävt lite, gått promenader, lekt och sprungit. Vi har haft superskoj. Nästa helg ska vi dit igen, fast med hela Taikonklanen.
Jag undrar vad matte och husse gjort hela helgen utan oss? Matte sa att det kändes konstigt att promenera utan oss hundar. Vår granne här jämte har skaffat en katt som är ute i trädgården ibland, Sixten tycker att katten är söt men jag, jag vill jaga den. Det gjorde jag häromkvällen men så skrek husse på mig och jag kom på mitt i allt att det lönar sig att lyda, så det gjorde jag. Både matte och husse blev glada. Men visst är det spännande att titta lite på kissen över stängslet...
Nåt vi inte har gjort på Öland är att bada. Så matte får gå ner med oss till sjön imorgon på sin lediga dag minsann. Hon visade att hon köpt en ny badleksak åt mig : )
Nu ska jag vila upp mig efter helgen med mormor och morfar

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar