tisdag 23 november 2010

Hej

Yihoo! Råkade höra att jag ska få gå spår imorgon. Helgen i Oskarshamn har varit lugn...FÖR lugn. Inte ens Baloo ville busa med mig. Matte tyckte det va bra iofs, för jag höll på att jaga Baloo och göra en massa märken i Annas och Rasses fina parkettgolv. Matte hade såklart ont i ryggen och tyckte synd om sig själv. Idag är hon dock mycket bättre men ska till "ryggdoktorn" och kolla så allt står rätt till ändå. Undra om det finns någon "huvuddoktor" hon kan gå till oxå? ; )
Matte och husse pratar bara om sitt nya hus...inte så mycket jakt längre...Hoppas dom tar upp det igen snart. Matte säger att det mest är fantasier hon har om mig...att jag skulle bli jaktchampion. Då vet jag att hon skulle bli glad. Men, men husse säger "Ta en sak i taget". Nu måste matte göra sig iordning, ska ju till naprapaten. Ha en fin vecka alla!

Kram Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar